Min bestilling

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?

Så fort bestillingen din er behandlet og gjort klar til forsendelse får du en bekreftelse på dette. Videre får du en ny e-post med sporingsnummer når dette er opprettet med transportøren: BRING.
Hvis du velger pakke i postkassen så kommer det ikke noe sporingsnummer. 

Hvor er bestillingen min?

Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis. Pakken din havner på nærmeste postkontor og du vil motta hentemelding på sms og e-post når den er klar til henting.

Kan jeg reservere et produkt.

Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker på  at  du får det. 

Vi  tar  forbehold om : 

  • Varen kan være utsolgt
  • Farger kan avvike fra bildet
  • Skrivefeil
  • Avvik kan forekomme, da lagret vårt reguleres elektronisk